Jos haluat liittyä klubimme palvelukomiteaan, ota yhteyttä palvelukomitean puheenjohtajaan!

Vesirepun luovutusKlubimme palvelukomiteaa ollaan elvyttämässä koronatauon jälkeen, ja kaipaisimmekin nyt uusia, palveluhankkeista kiinnostuneita rotareita ideoimaan ja toteuttamaan palveluhankkeita tulevalle toimintakaudelle ja mahdollisesti pidemmällekin.

Palvelukomiteaan liittyminen ei sinänsä velvoita sinua osallistumaan aina ja kaikkeen, vaikka toki haemme myös yksittäisistä hankkeista tai hanketeemoista kiinnostuneita primus motoreita, mutta palvelukomiteaan voi liittyä myös, jos satunnainen osallistuminen hankeideointiin tai -toteutukseen kiinnostaa.

Palvelukomitealla on oma sähköpostijakelulistansa, jonka kautta kiinnostuneille jaetaan informaatiota ja jonka kautta yksittäisiin hankkeisiin mukaan haluavat valikoidaan, ja lisäksi rinnalle on perustettu palvelukomitean oma Signal-pikaviestiryhmä nopeampaan viestintään ja kysymyksille.

Muutamia hankeajatuksia syyskaudelle 2023 on jo pohdittu, mm. vanhusten palvelutalohankkeen uudelleen starttaamista ja syventämistä Myllykodin kanssa, sekä Asunnottomien yö -tapahtumaan osallistuminen varainhankinnan ja lämpimien vaatteiden hankinnan ja jakelun muodossa itse tapahtumapäivänä 17.10.2023.