Rotaryn ja klubin vuositeema

Rotary-järjestön vuositeema

Rotary Internationalin presidentti 20232024 Gordon R. McInally on valinnut presidenttikautensa teemaksi ”Create Hope in the World” (”Luo toivoa maailmaan”). McInally kehottaakin rotareita palauttamaan toivon ja auttamaan maailmaa parantumaan tuhoisista konflikteista, sekä auttamaan saavuttamaan kestävää muutosta.

Rotary Theme Logo 2023-2024

Lue lisää englanniksi: https://www.rotary.org/en/r-gordon-r-mcinally-wants-rotary-members-create-hope-world

Turun Rotaryklubin vuositeema

Klubimme teema toimintakaudelle 2023–2024 on turvallisuus. Yllättävän koronapandemian jälkimainingeissa, vallitsevan geopoliittisen maailmantilanteen, Ukrainan sodan, Suomen tuoreen NATO-jäsenyyden ja alati kasvavien kyberuhkien keskellä on hyvä palauttaa mieliimme tapoja, joilla me kaikki voimme itse ja yhdessä tehdä omasta lähipiiristämme, paikallisyhteisöstämme ja jopa koko maailmasta turvallisempia.

Toimintakauden aikana tulemme näkemään ja kuulemaan mielenkiintoisia esitelmiä turvallisuudesta, riskienhallinnasta, informaatiovaikuttamisesta ja varautumisesta, ja tutustumme turvallisuuden parissa työskenteleviin viranomaisiin sekä kolmannen sektorin toimijoihin mm. iltavierailujen merkeissä. Toivottavasti mahdollisimman moni klubimme jäsen pääsee osallistumaan kokouksiin ja tapahtumiin, ja tuo uusiakin jäsenehdokkaita tutustumaan klubiimme, sillä turvallisuus tehdään yhdessä!