Mitä teemme

Rotarina sinulla on mahdollisuus toimia, vaikuttaa ja tehdä hyvää. Lisäksi saat mahtavan sosiaalisen verkoston ja elinikäisiä ystäviä niin kotipaikkakunnaltasi kuin maailmanlaajuisesti. Voit myös verkottua oman harrastuksesi jakavien muiden rotareiden kanssa rotareiden moninaisissa kansainvälisissä harrastusryhmissä.

Turun Rotaryklubi kokoontuu säännöllisesti lounastapaamisiin tiistaisin, ja kerran kuussa pyritään järjestämään iltatapaaminen esim. yritysvierailun muodossa. Lisäksi klubimme järjestää muita yhteisiä tapahtumia ja juhlatilaisuuksia, myös jäsenten puolisoille.

Saamme viikkokokouksissamme ja tapahtumissamme kuulla mielenkiintoisia esitelmiä, toteutamme palveluprojekteja ja tuemme humanitaarisia projekteja koordinoivaa Rotarysäätiötä. Lisäksi koulutamme jäseniämme eri tehtävissä toimimisen kautta ja kehitämme heidän eettistä johtajuuttaan, unohtamatta kuitenkaan hauskanpitoa yhdessä toimiessamme!

Haluamme rotareina vaikuttaa ajankohtaisiin haasteisiin. Tartumme toimeen pysyvien muutosten aikaansaamiseksi – ympäri maapalloa, yhteisöissämme ja itsessämme.

Kokoontumistiedot

Paikka: