Palveluprojektit

Rotary on palvelujärjestö, ja toimimme tunnuslauseemme ”Service above self” mukaisesti sekä paikallisesti että maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiön koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Paikalliset projektit toteutetaan pääsääntöisesti Turun seudulla toimivien, voittoa tavoittelemattomien hyväntekeväisyysorganisaatioiden kanssa. Tuki pyritään kohdentamaan niin, että koko käytettävä summa päätyy kohderyhmälle, eikä hallinnollisia kuluja synny. Tavoite on vaihtaa projektin kohdetta rotaryvuosittain, mutta perustellusta syystä paikallisprojekti voi kestää myös useamman rotaryvuoden. Näin saadaan käytettävissä olevat tukivarat käytettyä tehokkaasti Turun Rotaryklubin toimintaympäristössä. Paikallisprojektit saattavat teemaltaan tukea piirin projekteja, ja niihin voidaan vuosittaisen harkinnan mukaan hakea myös piiriapurahaa.

Kokoontumistiedot

Paikka: