Tule mukaan

JäseneksiRotary on eettisellä pohjalla toimiva kansainvälinen palvelujärjestö, joka muodostuu samalla tavalla ajattelevista ihmisistä – ihmisistä, jotka haluavat tehdä hyvää omalla paikkakunnallaan ja ympäri maailmaa. Rotary-klubeja on melkein jokaisessa maassa, Suomessakin jokaisella seutukunnalla, kaupungissa ja lähes jokaisessa kunnassa.

Turun Rotaryklubi kokoontuu Turun keskustassa, ja jäsenemme ovat pääsääntöisesti Turusta ja Turun lähialueilta.

Klubimme jäsenmaksu on 330 €/vuosi ja se maksetaan kahdessa 165 € erässä kevät- ja syyskaudesta erikseen. Uudet jäsenet maksavat ensimmäiseltä kaudeltaan vain 90 € liittymismaksun.

Jos haluat käydä tutustumassa toimintaamme, liittyä jäseneksi klubiimme tai ylipäätään haluat kuulla lisää Rotary-aatteesta, ota rohkeasti yhteyttä suoraan klubimme presidenttiin tai käytä alla olevaa yhteydenottolomaketta.

Yhteydenottolomakkeella voit olla suoraan yhteydessä klubiin.