Rotary Youth Leadership Awards

Johtajuuskoulutusta nuorille

RYLA eli Rotary Youth Leadership Awards on Rotaryn nuorisotoimintamuoto, jolla koulutamme 1430-vuotiaita aloitekykyisiä ja aktiivisia nuoria omatoimisuuteen ja johtajuuteen. Tämä tapahtuu Rotaryn järjestämissä RYLA-seminaareissa, joissa kehitetään mm. nuorten harkintakykyä, päätöksentekokykyä sekä esiintymistaitoa. Kouluttajina toimivat paikallisten rotaryklubien jäsenet tai muut eri alojen asiantuntijat, jotka kertovat ammattiinsa ja johtajuuteen liittyvistä omista kokemuksistaan.

Turun Rotaryklubi osallistuu RYLA-koulutukseen

Turun Rotaryklubi on mukana järjestämässä RYLA-koulutusta yhdessä muiden Turun alueen klubien kanssa, ja Turun Rotaryklubin sponsoroimana on mahdollista hakeutua mukaan koulutettavaksi RYLA-seminaareissa. Pyrimme tiedottamaan tulevista RYLA-koulutuksista nettisivujemme Tapahtumat-osiossa.

Kokoontumistiedot

Paikka: