Laddar Karta...

Päiväys ja aika
16.06.2020

Suomalainen Pohja

TRK-presidentin käädytVårmötet i Åbo Rotaryklubb och utbytet av presidentens kedjor kommer att hållas tisdagen den 16 juni kl 11:45–13:00 i Suomalainen Pohja. Föredragningslistan för vårmötet kan ses här. Det blir inget festligt utbyte den här våren. Vi hoppas att det är möjligt att ordna ett kvällsmöte avec på hösten.

Det är också möjligt att delta i mötet via fjärrvideoanslutning. Gå med på mötet från 12:25 till 13:00 från denna länk. Fjärrvideoanslutningen öppnas strax före själva mötets början. Med en fjärranslutning bör deltagarna delta i mötet i god tid, med mikrofonen avstängd och videokameran stängd av.

Naturligtvis fortsätter vi att följa regeringens och hälsomyndighetens förordningar och riktlinjer, och eventuella ändringar i programmet kommer att meddelas vid behov.