Kartta latautuu...

16.06.2020

Tapahtumapaikka
Suomalainen Pohja

TRK-presidentin käädytTurun Rotaryklubin kevätkokous ja presidentin käätyjen vaihtotilaisuus pidetään tiistaina 16.6. klo 11:45–13:00 Suomalaisella Pohjalla. Kevätkokouksen esityslista on nähtävillä täällä. Varsinaista vaihtokokousjuhlaa ei tänä keväänä järjestetä, vaan juhlatilaisuus korvataan syksyllä myöhemmin päätettävällä tavalla.

Kokoukseen järjestetään myös etävideoyhteydellä liittymismahdollisuus. Liity kokoukseen etäyhteydellä klo 12:25–13:00 tästä linkistä. Etävideoyhteys avataan hieman ennen varsinaisen kokouksen alkua. Etäyhteydellä osallistujien kannattaa liittyä mukaan kokoukseen hyvissä ajoin, mikrofoni mykistettynä ja videokamera pois päältä kytkettynä.

Luonnollisesti seuraamme edelleen Valtioneuvoston ja terveydenhuoltoviranomaisten määräyksiä ja ohjeistuksia, ja mahdollisista muutoksista ohjelmaan tiedotetaan tarvittaessa.