Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
27.08.2024

Paraisten kaupungintalo

Parainen on saaristomeren pääkaupunki, johon kuuluvat Parainen, Nauvo, Korppoo, Houtskari ja Iniö. Jäsenemme Tom Simola aloitti Paraisten kaupunginjohtajana vastikään, ja me klubilaiset olemme nyt saaneet kutsun vierailla Paraisilla. Teemamme Magic of Leadership -mukaisesti tarkoituksemme on haastaa Tomia puhumaan johtajuudesta ja erityisesti siitä, millainen johtajuus varmistaa kaupungin kehittymisen tulevaisuudessa.

Klubin jäsenten lisäksi lämpimästi tervetulleita mukaan ovat klubilaisten seuralaiset – perheenjäsenet tai ystävät. Tapaamme Paraisten kaupungintalolla tiistaina 27.8. klo 18.00. Muistathan ilmoittautua!

Tiedustelut: ohjelmakomitea@turunrotaryklubi.fi. Jos tarvitset kyytiä, ilmoita siitä jäsenistön Signal-ryhmässä.

Ilmoittautumiset: Turun Rotaryklubi (tapahtumiin.fi)