Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
21.02.2023

Suomalainen Pohja

Vieläkö on luonnon monimuotoisuutta Amazonian sademetsissä? Koko perheen talvilomaviikon rotarykokous professori Ilari Sääksjärven johdolla

Professori Ilari Sääksjärvi on tämän hetken tunnetuimpia luonnontieteilijöitä. Hän sai vastikään Alfred Kordelinin säätiön mittavan apurahan ja aiemmin mm. vuoden tieteentekijän arvonimen. Hänen osaamisaluettaan ovat biodiversiteetti, trooppinen biologia, sademetsä, hyönteiset ja loispistiäiset.

Normaalisti Ilarin tapaa Turun yliopiston diodiversiteettiyksiköstä, Amazonian sademetsistä tai median palstoilta, mutta tällä kertaa myös Turun Rotaryklubin klubikokouksesta, jonne hän saapuu vieraaksemme tiistaina 21.2.2023 kello 11.45 alkaen (puheenvuoro kello 12.30). Koska Ilari on saavuttanut erityistä kiitosta tavastaan puhua myös lapsille kiinnostavasti ja mukaansatempaavasti, ja kyseessä on talvilomaviikko, kutsumme mukaan kaikki jäsenemme perheineen!

Koko perheen rotarykokous on tarkoitettu rotareille, ja mukana voi tuoda lapset tai nuoret tai lapsenlapset – tai vaikka naapurin juniorin, jos haluat tarjota hänelle kivaa yhteistä tekemistä. Turun rotaryklubi tarjoaa lastenannokset perheen pienimmille.

Tule mukaan oppimaan ja viihtymään! Tapahtuma on osallistujille aikuisten ja isompien nuorten lounaita lukuunottamatta maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumisen. Osallistujamäärä rajoitettu.

Ilmoittaudu tästä: https://forms.office.com/e/6913PsxhBG

Kuva: BIODIFUL