Turun Rotaryklubin vaihtokokous pidettiin Kupittaan Paviljongilla tiistaina 14.6. nätissä kesäkelissä.

Kaksi peräkkäistä kautta palvellut presidenttimme Juha Auvinen piti alkumaljojen yhteydessä lyhyen puheen ja luovutti presidentin käädyt tulevan kauden presidentille Turkka Tunturille, joka puolestaan kertoi hieman tulevan kauden teemasta sekä klubin viikkokokousten järjestelyistä. Tämän jälkeen nautittiin hyvät ruuat, ja seurusteltiin jäsenten ja puolisoiden kesken, ja nauru tuntui raikuvan pöydissä. Illan kruunasi AG Matti Hakoilan luovuttama PHF-tunnustus jäsenellemme Pontus Lindbergille Ukrainan hyväksi tehdystä työstä.

Kiitokset kaikille osallistuneille ja muillekin jäsenille kuluneesta Rotary-vuodesta, ja palataan taas yhteisen tekemisen äärelle uuden Rotary-vuoden pyörähtäessä käyntiin, viimeistään syyskauden ensimmäisessä viikkokokouksessa ti 9.8.

t: Allekirjoitus

Vaihtokokous  Vaihtokokous  Vaihtokokous  Vaihtokokous