Tällä viikolla Turun Rotaryklubi sai viikkokokouksessaan vieraakseen Varsinais-Suomen uuden maakuntajohtajan Jyri Arposen. Aurajoen kauniit maisemat ravintola Oobussa tarjosivat taustalle täydelliset puitteet antoisalle keskustelulle, jossa nautittiin niin hyvästä seurasta kuin maittavasta lounaasta.

Arponen piti puheen otsikolla, jossa hän avasi johtamisfilosofiaansa. Hän korosti erityisesti johtajuuden perusasioita: jämäkkyyttä päätöksenteossa ja empatiaa ihmisiä kohtaan. Puheen aikana keskusteltiin myös mm. johtajan roolista, ja Arponen nosti esille päätöksenteon merkityksen, suunnan näyttämisen sekä muiden onnistumisen mahdollistamisen.

Tilaisuuden lopuksi Turun Rotaryklubi kiitti Arposta vierailusta ja jatkoi perinnettään tehdä lahjoitus Rotarysäätiölle jokaisen puhujavieraan kunniaksi. Klubimestari Mikael Luukanen luovutti Arposelle diplomin osoituksena kiitoksista.

Lämmin kiitos Jyri Arposelle vierailusta ja onnea maakunnan johdon tehtävissä!