Asunnottomien yö

Turun alueen Rotary-klubit ovat syksyllä jälleen mukana Asunnottomien yö -tapahtuman järjestämisessä, ja tänä vuonna kyseinen tapahtuma järjestetään 17.10.2023.

Turkulaiset Rotary-klubit ovat perinteisesti hoitaneet etukäteistä varainhankintaa eri Rotary-klubeilta sekä yksittäisiltä rotareilta, ja sitten hankkineet lahjoitusvaroilla lämpimiä vaatteita, lämpökerrastoja, pipoja, hanskoja, vilttejä yms. käytännön tarvikkeita, joita vapaaehtoiset rotarit sitten jakavat itse tapahtumayön aikana tarvitsijoille.

Jos sinulla siis on nurkissasi hyväkuntoisia ja jaettavaksi kelpaavia, eli ehjiä ja pestyjä, lämpimiä vaatteita, niin otamme mielellämme niitä vastaan lahjoituksina. Myös, jos esim. yrityksesi tuottaa tällaisia lämpimiä vaatteita, kerrastoja, hanskoja tai pipoja, niin mielellämme otamme vastaan joko lahjoituksia tai edullisia tarjoushintoja, joilla voimme tällaisia lähteä ostamaan lahjoituksina kerätyin rahavaroin.

Yhteydenotot voi ohjata: mikko.ylivakeri@turunrotaryklubi.fi

#Rotary #ServiceAboveSelf #PeopleOfAction