Laddar Karta...

Tapahtumapaikka
Ruissalon kylpylä

Yritykset kestävän kehityksen rakentajina

RYLATurun, Raision, Naantalin ja Nousiaisten rotaryklubit järjestävät Rotary Youth Leadership Awards (RYLA) -johtamiskoulutuksen lokakuussa 2020. Koulutus on suunnattu 22–28-vuotiaille nuorille, jotka ovat opintonsa jo päättäneet tai ovat niiden loppuvaiheessa.

Tänä vuonna koulutuksen teemana on Vastuullisuus. Koulutuksessa käsitellään kestävän kehityksen periaatteiden ja päämäärien toteuttamista yritystoiminnassa ja johtajuudessa. Viikonloppu sisältää korkeatasoisten puhujien esityksiä, hyviä keskusteluja, ryhmätöitä sekä verkostoitumista.

Koulutus järjestetään Ruissalon Kylpylässä. Osallistujat yöpyvät kylpylän korkeatasoissa yhden tai kahden hengen huoneissa. Kylpylän ja luonnon tarjoamat liikuntamahdollisuudet ovat käytettävissä vapaa-aikoina.

Koulutus on osallistujille maksuton. Koulutukseen otetaan 30 osallistujaa. Ilmoittautuminen: https://www.lyyti.fi/p/ryla2020/fi/ryla