Karta Otillgänglig

Päiväys ja aika
21.07.2024
13:00 - 17:00

Turun Rotaryklubi suunnittelee kesän 2024 Tall Ships Races -tapahtuman yhteyteen ainutlaatuista elämystä. Suuntaamme Airistolle – alueelle, jonne on pääsy vain erityisluvalla – Tall Ships Racesin viimeisenä päivänä, jolloin suuret purjelaivat lähtevät merelle ja nostavat purjeensa yhtenä suurena paraatina. Kutsumme mukaan kaikki rotarit ystävineen. Tervetuloa Turkuun!

Parade of Sails on ennen kokematon elämys, jonne kannattaa lähteä yksin tai yhdessä –  perheen, ystävien tai naapurien kanssa. Päivän ohjelma ajoittuu aikavälille klo 11-17 (alustava aikataulu, saattaa lyhentyä tunnilla), jonka aikana kuulemme tarinoita suurista purjelaivoista, vietämme aikaa merellisen ohjelman parissa ja nautimme kevyen lounaan kahveineen. Osallistumisen alustava hinta on 80 euroa aikuisilta ja 45 euroa alle 12-vuotiailta. Hintaan sisältyy lounas, alkoholiton ruokajuoma ja kahvi/tee. Lautalla palvelevat lisäksi baari ja kahvio omakustanteisesti.

Aluksemmekin on poikkeuksellinen: Finnferries tarjoaa käyttöömme yhteysaluksen, jolla on turvallista ja sujuvaa lähteä kokemaan purjeiden paraatin elämys. Huomaathan, että alus ei ole esteetön. Ja koska kyseessä on Rotary-tapahtuma, luovutamme myös osuuden lippujen hinnasta hyväntekeväisyyteen yhteistoiminnassa Finnferriesin kanssa.

Ilmoittautuminen on auki osoitteessa https://turunrotaryklubi.tapahtumiin.fi. Ilmoittautuneille lähetämme infoa tarkemmasta lähtö- ja paluupaikasta sekä muusta käytännöllisestä.

Lue lisää tapahtuman taustasta täältä.

Tiedustelut: ohjelmakomitea@turunrotaryklubi.fi

Rotary & Friends -tapahtuma toteutuu, mikäli osallistujia on riittävä määrä, ja saamme kaiken onnistumaan yhteistyökumppaniemme kanssa. Pidätämme siis oikeuden muutoksiin. Tapahtuman onnistumiseksi toivomme tyypillistä aurinkoista kesäpäivää.

Kuva: Turun kaupunki