Hyvät Rotary-siskot ja -veljet,

Every Rotarian Every YearTänään 1.7. alkaneen uuden Rotary-vuoden myötä haastan jokaisen Turun Rotaryklubin jäsenen ml. kunniajäsenet lahjoittamaan 2021–2022 kauden aikana vähintään 25 USD Rotarysäätiön Annual Fund -vuosirahastoon. Tehdään yhdessä Turun Rotaryklubista EREY-klubi, eli klubi, jonka kaikki jäsenet osallistuvat vuoden aikana Rotarysäätiön tukemiseen vähintään 25 dollarilla (= nykykurssilla n. 21,04 €).

Every Rotarian, Every Year Club

For clubs that achieve a minimum Annual Fund contribution of $100 per capita during the Rotary year, and every dues-paying member must personally contribute at least $25 to the Annual Fund during the year.

Ohjeet lahjoituksen tekemiseen:

• Menkää osoitteeseen https://my.rotary.org ja kirjautukaa sisään tai luokaa itsellenne tunnus oikealta ylhäältä.
    • Käyttäkää tunnusta luodessa samaa sähköpostiosoitetta, joka teillä on käytössä Suomen Rotarypalvelun virallisessa jäsenrekisterissä.
  • My Rotaryyn sisäänkirjautuneena, klikatkaa oikealta ylhäältä ”Donate”-nappia.
    • Kannattaa tehdä lahjoitukset sisäänkirjautuneena eikä vierailijana (Guest), niin lahjoitukset rekisteröityvät omalle My Rotary -tilillenne sekä klubin tilastoihin.
  • Valitkaa lahjoituksen kohteeksi Rotarysäätiöasiamiesten suosittelema Annual Fund.
  • Lahjoituksen tarkemmissa tiedoissa voitte:
    • valita käytettävän valuutan (USD tai EUR),
    • luoda joko kertalahjoituksen (One-time donation) tai mielellään toistuvan lahjoituksen (Recurring donation),
    • määrittää toistuvalle lahjoitukselle toistumistiheyden esim. kuukausittain, kvartaaleittain tai vuosittain, sekä
    • valita lahjoitettavan rahasumman.
  • Syöttäkää oma etu- ja sukunimenne, puhelinnumeronne ja sähköpostiosoitteenne.
  • Lopuksi palveluun syötetään sen luottokortin tiedot, jolla lahjoituksen haluaa maksaa sekä kyseiseen luottokorttiin liittyvät laskutusosoitetiedot.

Autan mielelläni, jos jollakulla on haasteita My Rotaryn käytössä tai lahjoituksen tekemisessä!

Kesäisin terveisin,

Mikko Ylivakeri