Hyvää alkanutta vuotta kaikille.

Saimme kevätkauden liikkeelle mielenkiintoisella egoesitelmällä (Susanna Vuorinen). Pitempäänkin olisi kuunnellut erilaisista ulkomaan kohteista ja tehtävistä. Erittäin hienoa, että meitä oli kaiken kaikkiaan ”paikalla” 29 henkilöä (osa paikan päällä ja osa etänä). AG Matti Hakoila oli jälleen vieraanamme.

Kuten kokouksessa kävi ilmi, jatkamme toistaiseksi ns. hybridimallilla eli mukana kokouksissa voi olla joko paikan päällä tai etänä. Seuraava kokous on normaaliin aikaan ensi tiistaina. Silloin vuorossa on Hannele Larkovuon esitelmä.

Muistakaa, että päivitetty viikko-ohjelma löytyy kotisivuiltamme (turunrotaryklubi.fi). Mitä tulee tulevaan ohjelmaan, niin vallitsevassa tilanteessa olemme päättäneet siirtää presidentin samppanjatilaisuuden huhtikuulle (26.4.). Vaikka tilaisuus siirtyi tammikuulta, emme kuitenkaan jätä ko. päivää eli 25.1. käyttämättä. Järjestämme silloin yhteisen iltakävelyn. Tapaamme klo 18.00 Kaupunginteatterin edessä. Teemme pienen lenkin ja yritämme myös saada Timo Hintsasta Turun kaupungilta kertomaan meille lyhyesti uudesta musiikkitaloprojektista – kun kerran aivan siinä liki olemme.

Muistutan vielä Majakkasairaalahankkeeseen liittyvästä seminaarista 20.1. klo 17.00. Tilaisuus järjestetään Zoom-etäyhteydellä. Olette saaneet minulta linkin tilaisuuteen viime viikolla. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsisi osallistumaan. Olemmehan klubina osallistuneet taideteoksen hankintaan sairaalan yleisötiloihin.

Maaliskuulle olemme saaneet järjestymään iltakokouksen/yritysvierailun kohteen. Tiistaina 29.3. vierailemme Hotelli Kakolassa klo 17.30 alkaen.

Mikäli jollakin teistä olisi mahdollisuus järjestää tai ehdottaa esitelmä tai aiheita sellaiseksi taikka vierailukohteita, ehdotuksia otetaan vastaan. Niistä voi ilmoittaa kenelle tahansa hallituksen jäsenistä.

Muistutan myös ns. RLI-koulutuksesta (Rotary Leadership Institute). Yleistä rotarytietoutta olisi myös tarjolla ns. RLI-koulutuksen myötä. Kyseessä on syventävä rotaryvalmennus, joka sopii kaikille rotareille, uudesta jäsenestä vastuullisiin rotarytehtäviin tähtääville. Tässä linkki seuraavan osion (29.1.) esittelyyn piirin sivuilla: https://rotary.fi/d1410/events/rli-koulutus-osa-2-oma-rotaryklubini/). Lisätietoja antavat mielellään piirin RLI-vastaava Risto Suviala risto.suviala@gmail.com ja piirikouluttaja Erja Vihervaara erja.vihervaara@gmail.com.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

Juha A