Kartta latautuu...

08.09.2020

Tapahtumapaikka
Suomalainen Pohja

JuhlatTurun Rotaryklubin viime ja tämän Rotaryvuoden presidentit kutsuvat kaikki jäsenet (avec) vaihtokokoukseen tiistaina 8.9. klo 18.00 Ravintola Suomalaiselle Pohjalle.

Luvassa virallinen käätyjen vaihto sekä muutamien jäsenten muistamisia. Luonnollisesti nautimme myös maukkaan illallisen hyvässä seurassa.

Alkuruokana
Toast skagen (paahdetulla saaristolaisleivällä)

Pääruokana vaihtoehtoisesti
Karitsan sisäfilettä ja kermamuhennettua valkosipuliperunaa, punaviinikastiketta
tai
Halstrattua siikaa (tai muuta vaaleaa kalaa, mitä ravintola saa), yrtti-voikastiketta, perunoita ja kasviksia

Jälkiruokana
Crème brûlée
Kahvi / haudutettu tee

Erilaiset allergiat ravintola kykenee ottamaan huomioon. Myös kasvisvaihtoehto on mahdollinen.
Aterian hinta on 48 euroa / hlö.
Klubi tarjoaa kuohujuomat tilaisuuden alkuun.
Muutoin jokainen maksaa omat ateriansa sekä ruoka- ym. juomansa suoraan ravintolaan paikan päällä.

Pyydän ilmoittamaan osallistumisen (myös avec) sekä ateriavaihtoehdon ja mahdolliset allergiat perjantaiaamuun 4.9.2020 mennessä joko ti 1.9. klubikokouksessa kiertävään listaan tai turkka.tunturi@fimnet.fi, 040 834 2620, juha.abo@gmail.com, 050 570 7217