Kartta latautuu...

03.02.2023 - 05.02.2023
Koko päivä

Hotelli Scandic Julia

Rotarypiiri 1410 järjestää 3.–5.2.2023 kansallisen Turku Rotary Forumin Scandic Juliassa, jonne kootaan n. 200 nopeinta rotaria ympäri Suomea kuulemaan ajankohtaista ja mielenkiintoista Rotary-asiaa sekä viettämään huikeaa gaalailtaa yhdessä hyvien esiintyjien kanssa.

Kyseessä on siis ainutkertainen tämän mittapuun Rotary-tapahtuma, ja se järjestetään kotikaupunkimme ytimessä! Tapahtuman hinta on n. 180 €/hlö, joka sisältää ohjelman, ruokailut sekä gaalaillallisen. Ilmoittautuminen avataan marraskuun lopulla, ja vain 200 nopeinta ilmoittautujaa mahtuu mukaan Scandic Julian tiloihin, joten toimi nopeasti! Tapahtuma on suunnattu KAIKILLE rotareille, niin uusille kuin vanhoillekin, ja mielellämme näkisimme mahdollisimman monen klubilaisen mukana.

Tarkemmat tiedot, tapahtuman ohjelman sekä ilmoittautumisohjeet löydät piirin nettisivuilta: https://rotary.fi/d1410/turku-rotary-forum-2023.