Kartta latautuu...

13.02.2023

Tapahtumapaikka
Suomalainen Pohja

Piirimme Turun alueen AG eli Assistant Governor on perinteisesti järjestänyt uusille Rotary-klubien jäsenille tulokasillan, jossa toivotetaan uudet rotarit tervetulleiksi järjestöön ja kerrotaan hieman toiminnasta laajemmin, myös oman klubin ulkopuolella. Koronapandemia pisti hieman kapuloita rattaisiin tässä perinteessä, mutta nyt tulokasiltaa ollaan elvyttämässä.

AG Matti Hakoila vahvisti, että tulokasilta järjestetään 13.2.2023 klo 19–21 Suomalaisen Pohjan isossa kabinetissa. Tapahtuman kohderyhmänä ovat n. 2,5 vuoden aikana aloittaneet uudet rotarit sekä heidän kumminsa. Tapahtuma on tulokkaille ilmainen.

Ohjelmassa on hieman perinteitä ja vähän uutta yhteistoimintaan herättelyä:

• Mikä Rotary on ja kuinka se alkoi
  • Mitä teemme nykyään
  • Rotarisäätiön lyhyt esittely – toimintamme kivijalka
  • Muutama esimerkkiprojekti:
    • Ukrainan auttaminen
    • Global Grant -esimerkki
    • Vesireppu-ympäristöprojekti
  • ”Mitä haluaisimme tulevaisuudessa” ja ”Miten lähden mukaan” -keskustelu

Tarjolla on myös pikku suolapalaa ja kahvitus loppupuolella.

Jäsenyyskomiteamme pj, Niko Lappalainen, tiedottaa kohderyhmään osuvia klubimme tulokkaita tarkemmin tästä hieman lähempänä H-hetkeä, mutta varatkaa ilta jo kalentereihinne!