Kartta latautuu...

STEP-koulutus, Kaustinen

RotaKids Weekend 18.–20.2.2022

RotaKids Weekend
Hulppean hauska viikonloppu on suunnattu 7-12 -vuotiaille perheineen Kaustisella.

RotaKids Weekend toteutetaan yhteistyössä Rotary-järjestön kanssa, ja tässä muodossaan ensimmäistä kertaa koko Skandinaviassa.

Oletko kiinnostunut Rotary-toiminnasta?

RotaKids viikonloppu tarjoaa ystävyyttä ja yhdessäoloa, tiedetemppuja ja elämyksiä ulkona ja sisällä. Tule kokeilemaan, hämmästymään, tutkimaan ja oppimaan!

Ohjelmassa on sekä yhteistä tekemistä että eriytettyä ja ikätasoista ohjelmaa alakouluikäisille.

Viikonlopun ohjelman suunnittelusta ja toteutuksesta vastaavat opistomme kasvatus- ja ohjausalan opiskelijat opettajiensa johdolla.

Tapahtuma alkaa perjantaina klo 16 majoittumisella ja päivällisellä. Viikonloppu päättyy sunnuntaina klo 15 välipalan jälkeen.

Kustannukset

30 € / henkilö sisältäen ohjelman, majoittumisen sekä ruuat perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina. Alle 3-vuotiaat osallistuvat viikonloppuun maksutta. Osanottajamäärä on rajoitettu tiloista ja ohjauksesta johtuen.

Lauantaina aamupäivällä on mahdollisuus saada opiskelijahintaan hierontaa ja hiusten leikkausta. Huom. korttimaksu.

Lisäksi viikonlopun aikana on mahdollisuus saada 3-6 -vuotiaille hoitoa aamupäivällä lauantaina ja sunnuntaina.

Ilmoittautuminen

23.1.2022 mennessä.

Tule kokemaan hyvää tekevää yhteisöllisyyttä ja nauttimaan viikonlopun tarjonnasta koko perheen voimin!