Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
26.04.2022

Suomalainen Pohja

SampanjaaPresidentin shampanja on Turun Rotaryklubin jo perinteeksi muodostunut tapahtuma, jossa kokoonnumme juhlistamaan kevättä yhdessäolon merkeissä. Mukaan ovat tervetulleita myös jäsenten seuralaiset, joiden iltapalasta ja alkujuomasta veloitamme pienen maksun. Jäsenille klubi tarjoaa iltapalan ja alkujuoman.

Ohjelmamme alkaa kello 18.00 klubin presidentti Juha Auvisen puheella ja musiikkiohjelmalla. Meitä ilahduttamaan saapuu Puolalan koulun musiikkiluokan 6E kuoro. Alun ohjelman jälkeen vaihdamme vapaalle ja seurustelun lomassa nautimme yhdessä iltapalaa.

Tapahtumapaikka on ravintola Suomalainen Pohja osoitteessa Aurakatu 24 A, Turku, jossa tarjolla on tilavat puitteet. Pysäköintipaikkojen vähäisyyden vuoksi suosittelemme saapumista julkisella liikenteellä. Pukukoodi on tumma puku.

Toivomme ilmoittautumisia torstaihin 21.4. mennessä. Ilmoittaudu tästä: https://forms.office.com/r/DRD5Pw5Fdy.

Tervetuloa!