Turun Rotaryklubin perinteinen presidentin käätyjen vaihtokokous pidettiin tiistai-iltana 13.6. Kupittaan Paviljongissa, jossa kesäisestä helteestä nautti osallistujina yhteensä n. 50 jäsentä ja jäsenten avecia!

Tilaisuus avattiin alkumaljoilla, joiden aikana päättyvän kauden presidentti, Turkka Tunturi, piti puheen, jossa kiitti kauden aktiivisia toimijoita. Tämän jälkeen Turkka luovutti presidentin käädyt tulevan kauden presidentille, Mikko YIivakeriIIe, joka vastaavasti piti kiitospuheen, jossa avasi myös klubin onnistunutta jäsenhankintaa sekä tulevan kauden toimintoja ja turvallisuusaiheista teemaa.

Välissä syötiin hyvin ja kuunneltiin sekä samaan aikaan pidettävän Sirkkalan Rotaryklubin vaihtokokouksen musiikkiesityksiä että oman klubin järjestämän bassobaritoni Heikki Nummelinin ja pianosäestäjänä toimineen Petri Fernströmin lauluja. Tilaisuudessa jaettiin PHF-tunnustuksia ansioituneille klubilaisille ja arvottiin myös samppanjapullo niin, että arpajaisista kertyneet n. 480 € arpajaistuotot käytetään klubin hyväntekeväisyystoimintaan. Perinteen mukaisesti myös klubimme pitkäikäisin jäsen, Veikko Luostarinen, piti perinteisen ja jälleen hyvin humoristisen puheensa.

Illan aikana julkisuuskuvakomitean Hanna-Maija Rosenberg sekä monet jäsenet räpsivät tapahtumasta valokuvia ja video-otoksia, joita jaettiin klubin jäsenistön suljetussa Signal-ryhmässä. Alla muutamia poimintoja tähän viestiketjuun postatuista kuvista, jotta paikalle tuloon estyneet jäsenetkin pääsevät osalliseksi onnistuneen juhlatapahtuman tunnelmasta!