Tämän vuoden RYLA (Rotary Youth Leadership Awards) -koulutus järjestetään 26.–27.10.2024 Ruissalon Kylpylässä. RYLA-koulutus on tarkoitettu 20–28-vuotiaille aktiivisille nuorille, jotka haluavat tutustua johtajuuteen. RYLA-koulutuksen tavoitteena on rohkaista nuoria johtajuuteen ja kasvattaa heitä aktiiviseen kansalaisuuteen ja eettiseen toimintatapaan.

Perinteiseen tapaan saamme lähettää klubista vähintään kaksi oppimishaluista nuorta. Useina vuosina klubistamme on lähtenyt 3–5 osallistujaa, jolloin muista alueiden klubeista ei ole lähetetty täyttä määrää.

Olisiko lähipiirissäsi potentiaalisia ehdokkaita? Annan mielelläni lisätietoja koulutuksesta.

Alustava ohjelma on ohessa: RYLA 2024 -alkuinfo. Tarkennan, kun lisätietoja saadaan.

Aurinkoisia kesäisiä päiviä!

Terveisin,