Uusi jäsenTurun Rotaryklubi otti tänään taas juhlallisin menoin vastaan uuden jäsenen – Tervetuloa rotariksi, Anna Vaihinen!

Jäsenrekisterin mukaan klubimme jäsenmäärä on nyt tasan 85, ja yksi tuore jäsenhakemus on juuri jäsenyyskomitean käsittelyssä vielä! MyRotaryn klubitilastoista käy myös ilmi, että viimevuosina klubimme jäsenmäärän taso on kasvanut rutkasti noin 10 jäsenellä, vaikka poistumaakin oli koronapandemiavuosina. Erityisen iloista on huomata, että naisten osuus klubimme jäsenistössä on reippaassa kasvussa kuten myös ikärakenteen nuoremman pään osuus!

Näillä eväin Turun Rotaryklubi luo alueellaan elinvoimaista ja kestävää palvelutoimintaa Rotary-hengessä! #TurunRotaryklubi #Rotary #ServiceAboveSelf #PeopleOfAction