Asunnottomien yö Arvon rotarit,

muistutan vielä Asunnottomien yön projektiryhmän puolesta, että kaikilta Turun alueen Rotary-klubeilta kerätään vapaaehtoinen lahjoitussumma, jolla tänä vuonna järjestelyvastuuvuorossa oleva Turun Rotaryklubi ostaa sitten lämpökerrastoja ja hanskoja jaettavaksi asunnottomille.

Jos tämän lisäksi oman klubimme yksittäinen jäsen, muu rotari tai kuka tahansa vapaaehtoinen haluaa itse tai yrityksensä kautta hankkia lisää asunnottomille jaettavaa materiaalia, niin tällaisia tuotelahjoituksia voi toimittaa etukäteen palvelukomiteamme pj:lle Matti Rauhalalle, tai vaikka mulle viikkokokouksiimme, tai viimekädessä itse Asunnottomien yö -tapahtumaan 17.10. suoraan Rotaryn telttakatokselle Turun Kauppatorilla klo 17 alkaen!

Asunnottomien yöAiempien vuosien kokemusten perusteella lämpökerrastoja ja lämpimiä hanskoja on kaivattu, joten päätimme nyt Rotary-klubien voimin keskittyä näiden hankkimiseen, vaikkakin villasukille, pipoille ja lämpimille takeillekin toki on aina ottajia. Myös esim. makeiset ja suklaapatukat otetaan yleensä ilolla vastaan.

Kiitokset jo etukäteen vaivannäöstänne!

Allekirjoitus
Presidentti