Tämä viesti oli aprillipila!

Tarkkasilmäisimmät hoksasivatkin, että alla oleva viesti oli aprillipila, kun sattuu olemaan huhtikuun 1. päivä.

Jos joku kävi täyttämässä viestissä olevan linkin takana olevan lomakkeen, niin sieltä sai lähettämisen jälkeen palautteena tällaisen viestin:

Toivottavasti kellekään ei jäänyt tästä ikävä fiilis, mutta tämä hieman myös mallinsi erilaisia tietojenkalasteluviestejä, joihin nokkelimmatkin meistä kyllä haksahtavat, jos on sopiva kiire päällä ja stressiä niskassa.

Hyvää kevään jatkoa kaikille!

Suomen Rotary aikoo tehdä osan Rotary-jäsenrekisterin tiedoista julkiseksi. Toimi näin, jos et halua jäsentietojasi julkisiksi!

Eri Rotary-klubien jäsenten välisen, klubi- ja piirirajat ylittävän yhteistyön helpottamiseksi, Suomen Rotary on päättänyt julkaista RotaryFi-nettisivuille avattavassa uudessa Jäsentiedot-osiossa kaikkien suomalaisten rotarien jäsentietoja.

Julkaistavat tiedot ovat kunkin jäsenen:

• etu- ja sukunimi
  • Rotary-klubi
  • ammattiluokite
  • kotiosoite
  • puhelinnumero
  • sähköpostiosoite
  • perhesuhteet

Mikäli et halua, että em. tietojasi julkaistaan RotaryFi-sivustolla, voit kieltää julkaisemisen täyttämällä ja lähettämällä tämän lomakkeen viimeistään 1.4.2024.

Pahoittelemme kiireellistä reagointiaikaa.

Allekirjoitus