Laddar Karta...

Tapahtumapaikka
Kupittaan Paviljonki

Arvon jäsenistö,

Tervetuloa Turun Rotaryklubin Presidentin käätyjen vaihtokokoukseen tiistaina 13.6. klo 18.00 Kupittaan Paviljonkiin, Pyhän Henrikin aukio, Kupittaankatu 8 (autolla tulo Blombergin aukion kautta).

Klubi toivottaa kaikki jäsenensä ja avecit tervetulleiksi kesäiseen juhlatilaisuuteen, joka samalla päättää juhlavasti kevätkauden toivottaen hyvää kesää kaikille klubin jäsenille.

Ohjelmassa on tervetuliaispuhe ja alkumaljat, PHF-tunnustusten jakaminen, presidentin käätyjen vaihto ja tulevan presidentin puhe, hyväntekeväisyysarpajaiset, herkullinen illallinen sekä tietenkin mukavaa yhdessäoloa ja hauskaa rupattelua. Tarkempi ohjelma aukeaa tästä: Käätyjen vaihto 2023 -ohjelma.

Pukeutumiskoodi: Smart Casual.

• Klubi tarjoaa jäsentensä illallisen sekä alkumaljat kaikille osallistujille. Muut juomatarjoilut omakustannehintaan. • Avec klubin maksamaan omakustannehintaan noin 55,00 euroa sisältäen illallisen sekä alkumaljan.

Presidentin käädytAlkumalja
– Espanjalainen Cava

Alkupalapöytä:
– Loaded perunasalaattia (G,L)
– Taboulleh ja buffattua mintturiisiä (VEG)
– Versosalaatteja, rapeaa halloumia, mansikkaa ja tyrnibalsamicoa (G,L)
– Paahdettua bataattia ja Pico de Galloa (G,VEG)
– Lohiceviche ja sahramiaiolia (G,L)
– Papu-pekoniwrap (L)

Lämmin ruoka:
– Maissikanaa yrttivoissa, sitrusliemi (G,L)

Jälkiruoka:
– Creme Brule ja ananas-passionsalaattia (G,L)
– Kahvi/tee

Ilmoitathan mahdollisesta erityisruokavaliosta ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautuminen nettilomakkeella viimeistään ma 5.6. klo 12.00 mennessä: https://forms.office.com/e/s4pxC9MB5q

Kevätkokouksessa kerätyt ilmoittautumiset on automaattisesti huomioitu.
Mahdolliset muutokset viimeistään 5.6. klo 12.00 mennessä sähköpostitse: ohjelmakomitea@turunrotaryklubi.fi

Illan ohjelma

Klo 18.00 Tervetuloa Kuohuviini Terassilla sään salliessa Klubin presidentti Turkka Tunturi
klo 18.15 Käätyjen luovutus ja tulevan presidentin puhe Mikko Ylivakeri