Laddar Karta...

Päiväys ja aika
14.06.2022

Kupittaan Paviljonki

Presidentin käädytTurun Rotaryklubin presidentin vitjojen vaihtokokous pidetään Kupittaan Paviljongissa tiistaina 14.6. klo 18.00 alkaen, ja klubi toivottaa kaikki jäsenensä ja avecit tervetulleiksi kesäiseen juhlatilaisuuteen.

Ohjelmassa on tervetulijaispuhe ja alkumaljat, PHF-tunnustusten jakaminen, presidentin käätyjen vaihto ja tulevan presidentin puhe, ruokailu sekä tietenkin mukavaa yhdessä oloa ja hauskaa rupattelua.

Pukeutumiskoodi: Smart Casual.

Klubi maksaa jäsentensä ruuat sekä alkumaljat kaikille osallistujille. Avecien ruokien osuus ja muut juomatarjoilut omakustannehintaan.

Ruokana on välimerellinen menu:

• Salaattipöytä
    • Semikuivattua kirsikkatomaattia, bufalamozarellaa ja basilikapistou (VL, G)
    • Marinoituja oliiveja, artisokkaa ja valkosipulinkynsiä (G, VEG)
    • Gazpacho ja vuohenjuustocreme (G,L)
    • Kana Caesar ja rapeaa prosciutto (G,L)
    • Sitruspikkelöityä fenkolia ja vihersalaattia (G,VEG)
    • Versosalaattia, marinoituja välimerellisiä kasviksia ja balsamicoa (G,VEG)
  • Pääruoka
    • Maissikanaa yrttivoissa, sitrusliemi (G,L)
    • Sitrusriisiä ja varsiparsakaalia (G,VEG)
  • Jälkiruoka
    • Suklaajuustokakkua ja savusuklaahiekkaa (G,VEG)

Ilmoittautumiset tällä ilmoittautumislomakkeella pe 3.6. mennessä, kiitos!

Jos haluat peruuttaa aiemman ilmoittautumisesi, voit täyttää uuden ilmoittautumislomakkeen, jossa ilmoitat, että et osallistu. Viimeisin tieto huomioidaan.