Laddar Karta...

Päiväys ja aika
31.01.2024

Suomalainen Pohja

Turun alueella on perinteisesti järjestetty uusille rotareille tulokasilta, jossa esitellään Rotary-aatetta sekä Rotary-klubien ja Rotary-piirin toimintaa tarkemmin. Nyt tapahtumaa on avattu myös lähialueiden mm. Raision, Naantalin, Kaarinan sekä Liedon seudun uusille rotareille.

Seuraava tulokasilta järjestetään 31.1.2024 klo 18 alkaen Ravintola Suomalaisella Pohjalla, ja tänne ovat tervetulleita kaikki viimeisen vuoden (tai parin) aikana Rotary-klubiin liittyneet jäsenet, jotka eivät aiemmin ole tällaisessa tulokasillassa käyneet. Myös uusien jäsenten rotarikummit ovat tänne tervetulleita. Tilaisuus on yleensä ollut osallistujille maksuton, ja illan aikana on aiemmin tarjottu kevyt iltapala.

Jos olet tuoreehko jäsen, etkä vielä ole tulokasillassa ollut, ota yhteyttä Rotary-kummiisi, joka ilmoittaa sinut (ja itsensä) mukaan tilaisuuteen! Tarkemmat tiedot tapahtumasta tulevat piirin sivuille lähempänä tapahtuma-aikaa: https://rotary.fi/d1410/events/uusien-rotarien-tervetuloa-ilta.