Laddar Karta...

Päiväys ja aika
13.12.2022

Suomalainen Pohja

Rotaryvuosi 2022-2023 on pian puolessa välissä, ja joulun aika lähestyy. Klubi haluaa kiittää jäseniään yhteisestä syksystä, johon on mahtunut mukavaa yhdessäoloa, kiinnostavia esitelmiä, onnistuneita iltavierailuja ja ennen kaikkea hyvän tekemistä paikallisesti ja maailmalla. Kutsumme Sinut yhteiselle joululounaalle tiistaina 13.12.2022 ravintola Suomalaiselle Pohjalle. Aloitamme klo 11.45 glögeillä, ja aikaa pyydämme varaamaan noin klo 14.00 saakka. Tule viettämään yhteinen hetki lähestyvän joulun tunnelmassa!

Jäsenemme Rauno Heikola ja Martti Pyhälahti ovat lupautuneet muutamin jouluisin sanoin ja sävelin tuomaan tunnelmaa ja ajatuksia tähän viimeiseen lounastapaamiseemme ennen joulutaukoa. Klubi tarjoaa joululounaan, viinit nautitaan omakustanteisesti.

Tapahtuma on vain jäsenille, ja sen osallistujamäärä on tilojen vuoksi rajoitettu, mutta teemme parhaamme saadaksemme jokaisen ilmoittautuneen mukaan.

Vastaathan kutsuun tällä lomakkeella vaikka saman tien tai viimeistään 4.12.2022. Huom. mikäli et pääse mukaan, annathan myös siitä tiedon, kiitos.

Tiedustelut: ohjelmakomitea@turunrotaryklubi.fi.

Lämpimästi tervetuloa!