Laddar Karta...

Tapahtumapaikka
Ravintola Sigyn

Hyvä Turun Rotaryklubin jäsen,

Rotaryvuosi on jälleen pian puolessa välissä, ja kohta on joulun aika. Klubi haluaa kiittää jäseniään yhteisestä syksystä ja osallistumisesta niin hyvän tekemiseen kuin yhdessäoloonkin. Kutsumme Sinut yhteiselle joululounaalle keskiviikkona 13.12.2023 ravintola Sigyniin (Linnankatu 60, Turku). Aloitamme klo 11.45 glögeillä, ja aikaa pyydämme varaamaan noin klo 14.00 saakka. Tule viettämään yhteinen hetki lähestyvän joulun tunnelmassa!

Musiikista vastaavat sopraano Riikka Sirén ja pianotaiteilija Pasi Helin. Klubi tarjoaa jouluisen lounaan, viinit nautitaan omakustanteisesti.

Tapahtuma on vain jäsenille, ja sen osallistujamäärä on tilojen vuoksi rajoitettu, mutta teemme parhaamme saadaksemme jokaisen ilmoittautuneen mukaan.

Ilmoittaudu viimeistään 4.12.2023 ja kerro samalla mahdollisesta erityisruokavaliostasi. Ilmoittautumiseen tästä.

Lämpimästi tervetuloa!

Tiedustelut: ohjelmakomitea@turunrotaryklubi.fi