Laddar Karta...

Päiväys ja aika
01.09.2023

Ruissalon Maininki

HUOMAA RAPUJUHLIEN MUUTTUNUT PÄIVÄ: perjantai 1.9.2023 klo 18 – n. 22.

Tervetuloa juhlistamaan syyskauden alkua perinteisin rapujuhlin 1.9.Rapujuhlat

Juhlapaikka on ravintola RUISSALON MAININKI, joka sijaitsee Turun Pursiseuran vanhassa paviljongissa Ruissalossa osoitteessa Pursiseuranranta 30. Sinne pääsee kätevästi FÖLILLÄ nro 8, joka lähtee Wiklundin edestä Eerikinkadulta aina tasalta ja puolelta. Sopivin on klo 17.30 lähtevä. Mutta voihan tulla jo aiemminkin ihastelemaan Ruissalon luontoa tai Pursiseuran venesatamaa. Poistumispysäkin nimi on Tammimäki. Takaisin kaupunkiin pääsee tasatunnein lähtevillä busseille, viimeinen klo 23.

Juhla on tietysti AVEC ja klubi tarjoaa alkuun kaikille lasillisen kuohuvaa. MENUn hinta on 72€ ja se sisältää ravut, pääruokana kalaa ja jälkiruokana kahvit ja täytekakkua. Muut juomat ovat omakustanteisia. Illallinen ja juomat maksetaan ravintolasta poistuessa.

ILMOITTAUTUMINEN viimeistään perjantaina 25.8.2023 tekstiviestillä past president Turkka Tunturille 040 834 2620. ILMOITA VIESTILLÄ nimesi ja avecin nimi sekä mahdolliset alllergiat  Myös mahdollinen peruutus viimeistään 25.8.2023.

Pukukoodi: rapuinen smart casual.

terv. Turkka Tunturi