Laddar Karta...

Päiväys ja aika
16.01.2024

Sibelius-museo

Presidentin shampanja on Turun Rotaryklubin jo perinteeksi muodostunut tapahtuma, jossa kokoonnumme juhlistamaan vuoden alkua yhdessäolon merkeissä. Mukaan ovat tervetulleita myös jäsenten seuralaiset, joiden iltapalasta ja alkujuomasta veloitamme pienen maksun. Jäsenille klubi tarjoaa iltapalan ja alkujuoman.

Ohjelmamme alkaa kello 16.30 klubin presidentti Mikko Ylivakerin puheella. Sen jälkeen mielenkiintomme kohdistuu Sibelius-museoon, jonka johtaja Teemu Kirjonen kertoo museon kuulumiset. Alun ohjelman jälkeen vaihdamme vapaalle ja seurustelun lomassa nautimme yhdessä iltapalaa.

Tapahtumapaikka on Sibelius-museo, osoitteessa Piispankatu 17, Turku, johon meillä on myös mahdollisuus vierailun myötä hieman tutustua.

Pukeutuminen tumma puku.

Ilmoittauduthan tästä.