Karta Otillgänglig

Päiväys ja aika
23.05.2023
13:00 - 14:30

Turun seudun rotarit yhdessä, Turun Rotaryklubin johdolla, laskevat Aurajoen ikoniset haahkat veteen kesäksi tiistaina 23.5. n. klo 13:15 alkaen.

Kutsumme kaikki kynnellekykenevät klubilaiset omasta klubistamme sekä KAIKISTA Turun alueen klubeista kannustamaan ja seuraamaan vesillelaskuoperaatiota. Haahkat ja vesillelaskuun käytettävä nosturi sekä vene toimitetaan paikalle n. klo 13:00, ja operaatio käynnistyy hetikohta tuolloin.

Tätä varten kaipaisimme muutamaa urheaa, vapaaehtoista ja turvallisuussyistä mielellään uimataitoista(?) rotaria venekuntaan auttamaan haahkojen hinaamisessa ja ankkuroinnissa! Tämän merellisen operaation edustajat voivat olla mistä tahansa klubista, ja ilmoittautumiset: mikko.ylivakeri@turunrotaryklubi.fi

Tarkka paikka, johon haahkat ankkuroidaan ilmenee kartasta: