Kom med

JäseneksiRotary är en etiskt baserad internationell serviceorganisation som består av likasinnade människor – människor som vill göra gott på den egna orten och runt om i världen. Rotary-klubbar finns så gott som i alla länder, även i Finlands alla delregioner, i städer och i nästan alla kommuner.

Åbo Rotaryklubb möts i centrum av Åbo, och våra medlemmar kommer främst från Åbo och Åbo-området.

Vår medlemsavgift är 330 €/år och betalas i två delbetalningar på 165 € för vår- och höstsäsongen. Nya medlemmar betalar endast 90 € för sin första period.

Om du vill besöka våra aktiviteter, bli medlem i vår klubb eller lära dig mer om Rotary i allmänhet, vänligen kontakta vår klubbpresident direkt eller använd kontaktformuläret nedan.

Vänligen kontakta oss

Via kontaktformuläret kan du vara i direkt kontakt till klubben.